poniedziałek, 19 sierpnia 2013

COLOUR&SHAPE II














Na koniec - mała ciekawostka: 
Nasz polski "koliberek" :) 
Udało mi się go sfotografować w moim ogrodzie. 
Jego wygląd może dziwić, ale tak naprawdę to rodzaj motyla:)

At the end - little curio:
Our Polish "hummingbird" :)
I managed to photograph it in my garden.
Its appearance may be surprising, but it really is a kind of butterfly:)


Polska nazwa tego niezwykłego owada to fruczak gołąbek (łac. Macroglossum stellatarum) 


Polish name of this amazing insect is "fruczak gołąbek" (Latin Macroglossum stellatarum


:)

2 komentarze:

  1. Jakie piękne zdjęcia i kolaże :) Chyba musiałaś wykazać się sporą cierpliwością aby sfotografować tego koliberka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był dość zaaferowany kwiatkami, więc udało mi się podejść naprawdę blisko (tak jak mojemu kotu, który urządza sobie regularne polowanie na te motyle):)
      Czasem tylko przelatywał mi koło ucha, z głośnymi FRUUUUU, ale zaraz wracał do jedzonka:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)