czwartek, 29 sierpnia 2013

O tym jak muzyka może inspirować... - po raz kolejny:) / How music can inspire... - once again:)

Od pewnego czasu mam w głowie pewien utwór... 


For some time, I have a song in my mind...

Zainspirował mnie do stworzenia krótkiego filmu o moim ulubionym Krasnoludzie.

Przyjemnego oglądania:)
I was inspired to create a short video about my favorite Dwarf.

Enjoy watching!:)








 Efekty moich muzycznych inspiracji znajdziecie tu i tu.
Another effects of my musical inspiration can be found here and here.

2 komentarze:

  1. Piękne nostalgiczne wideo, Derweno! Idealna muzyka do tych scen! Dziękuję, że tak pięknie przypomniałaś o Thorinie <3 co ułatwia to długie oczekiwanie na kolejną część Hobbita.:-) Bardzo lubię scenę z Orłami a oglądając ją w kinie niemalże czuło się powiew wiatru...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się podoba moje fanvideo:)

    Ja też lubię scenę z orłami. Szczerze mówiąc jak zobaczyłam ćmę, którą Gandalf wysłał po orły to bardzo się ucieszyłam, że znów je zobaczę. We Władcy bardzo mi się podobały, takie majestatyczne, piękne:) I teraz znów mogliśmy je podziwiać. Mam nadzieję, że nie ominą ich roli w Bitwie Pięciu Armii:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)