poniedziałek, 17 czerwca 2013

Z potrzeby tworzenia i ciągłej inspiracji filmem "Hobbit - niezwykła podróż", czyli fanvid o wspomnieniach pewnego krasnoluda...

Po zastrzyku hobbitowej energii prosto z Śródziemia (która jednak się trochę wyczerpała po pół roku czekania) w postaci trailera do II części trylogii Jacksona pt. "HOBBIT - Desolation of Smaug"(11.06.2013), dostałam także gratisowy zastrzyk inwencji twórczej. 

Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem zrobienia fanvideo, jednak brakowało mi natchnienia i przysłowiowego "kopa". "Kop" był 11 czerwca br. więc pozostało tylko czekać na pomysł. Pomysł pojawił się przedwczoraj, a dziś urzeczywistnił się w postaci mojego pierwszego fanvidu. 







Film także do obejrzenia na moim profilu YT

3 komentarze:

  1. Powtórzę się, ale powiem to tu na Twoim blogu, zrobiłaś wspaniałe fanvideo!!! Z niecierpliwością czekam na następne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się powtórzę: cieszę się, że Ci się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Derweno, trafiłam na Twojego bloga ze stronki Zrysiowanej Ani :) Właśnie obejrzałam Twoje fanvideo i nie mogę powstrzymać łez... Cudo, sceny w połączeniu z tą niezwykłą muzyką, mistrzostwo <3 Ubóstwiam Thorina i ten smutek w jego oczach... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)