wtorek, 29 października 2013

Pożyczamy ciuchy od Thorina, Legolasa i Froda, czyli modowe inspiracje prosto ze Śródziemia / Borrow clothes from Thorin, Legolas and Frodo, or fashion inspiration straight from Middle-Earth

Dziś poruszę temat Śródziemia z trochę nietypowej strony. Mam tu na myśli zawartość naszych szaf i to co można w nich znaleźć i użyć, by na co dzień ubrać się w stylu jednej z naszych ulubionych postaci z książek pana Tolkiena. 
Today I tell about Middle-earth with some unusual side. I am referring to the contents of our wardrobes and what you can find and use them to dress up every day in the style of one of our favorite characters from the books of Mr. Tolkien.
Pomysł na temat tego posta pojawił się, gdy pewnego razu, kiedy przeszukiwałam Internet w celu znalezienia ciekawych zdjęć z „The Hobbit”. I natknęłam się na takie zdjęcie...
The idea for this post came when one day, while searching the Internet to find interesting pictures of "The Hobbit". I came across this picture...


Bardzo spodobał mi się pomysł stylizacji „na postać ze Śródziemia” w ogóle.
Później szukając dokładniej, znalazłam dwie strony, które szczególnie mnie zainteresowały.




"Kopalnią" pomysłów na tego typu stylizacje jest strona
Druga to blog "Character Inspired Fashion" na Tumblrze, gdzie właścicielka bloga prezentuje stylizacje inspirowane postaciami z filmów i literatury.




Na obu stronach możecie znaleźć stylizacje inspirowane zarówno postaciami z LOTR jak i z "THE HOBBIT".

Poniżej kilka przykładów na stylizacje z LOTR...


I really fancied doing idea of ​​styling "in the form of Middle-Earth" at all.
After looking closely, I found two pages that particularly interested me.




"Mine" of ideas for such designs is the page
The second is the blog "Character Inspired Fashion" on Tumblr, where the owner of the blog shows designs inspired by characters from movies and literature.


On both sides you can find designs inspired by both the characters from the LOTR and "THE HOBBIT".

Here are a few examples of the designs of LOTR...
Source


Source


Source

Source


Source



Source



Source
... i z "HOBBITA"
... and from "THE HOBBIT"


Source


Source


Source



Source

Thorin jest postacią, która szczególnie lubię , co już pewnie zauważyliście:)
Dlatego osobno zaprezentuję wam stylizacje inspirowane Thorinem Dębową Tarczą.
Thorin is a character that I especially like, which you may have noticed:)
So I will present to you separately designs inspired by Thorin Oakenshield.


Source



Source
Nie wiem jak wy, ale ja do pewnego stopnia utożsamiam się z tym, co lubię i jest w jakiś sposób dla mnie ważne. Ma to wpływ także na mój styl i wygląd.
Na przykład kiedyś, gdy fascynował mnie starożytny Egipt, kupowałam mnóstwo „egipskiej” biżuterii i nawet nosiłam długie włosy z grzywką jak Egipcjanka. Oczywiście wszystko to było dobierane tak, by nie wyglądać jakbym uciekła z balu przebierańców:)


Obecnie jestem totalnie zakręcona na punkcie Śródziemia i Thorina, więc na koniec tego posta pokażę wam mój zestaw inspirowany Thorinem:)



Przepraszam za jakość zdjęć, ale nie zajmuję się często fotografowaniem mody:)
I do not know about you, but to some extent I identify myself with what I like and is somehow important to me. This also affects my style and appearance.
For example once, when fascinated with ancient Egypt, I bought a lot of "egyptian" jewelery and even wore long hair with bangs like Egyptian woman. Of course, all of this was chosen so that it does not look as, if I ran out of a masquerade :)


Now I'm totally crazy on the point of Middle-earth, and Thorin, so at the end of this post I will show you my look inspired by Thorin :)


I apologize for the picture quality, but I do not do often photographing fashion :)



Do tego zestawu dobrałam następujące dodatki i biżuterię.
For this set I chose the following accessories and jewelry.
Ocieplacze nie są konieczne, zwłaszcza w cieplejsze dni, ale w całej stylizacji przypominają Thorinowe karwasze. /
Hand warmers are not necessary, especially in warmer weather, but in the whole styling reminiscent of Thorin's vambraces.
Bardzo lubię ten pierścionek ze względu na jego oryginalny wygląd. Według mnie bardzo pasuje do tej krasnoludzkiej stylizacji;) /
I like this ring because of its original design. In my opinion, very suitable for the dwarven styling;)

 Na koniec coś z czego jestem najbardziej dumna w tej stylizacyjnej zabawie:) "Thorinowe kolczyki":) Natrafiłam na te kolczyki podczas przygotowań do tego pisania tego posta. /
At the end of the something I'm most proud of in the styling fun :) "Thorin's earrings" :) I came across these earrings in preparation for the writing of this post.
A tak wyglądają na uchu:) Już je uwielbiam:) /
And just look at the ear :) already love it :)


Source / my edit
To zdjęcie zainspirowało mnie do zakupu tych kolczyków:) /
This image inspired me to purchase these earrings :)


Mam nadzieję, że podobał wam się ten post. No i gratuluję, że dotarliście do końca, bo był też wyjątkowo długi:) 

Przyznam szczerze, że miałam świetną zabawę przy kompletowaniu mojego Thorinowego zestawu:)  

I hope you enjoyed this post. Well, congratulations, that you have arrived to the end, he was also extremely long :)

To be frank, I had great fun in preparing my Thorin's set:)

:)

10 komentarzy:

  1. Och świetny jest ten Thorinowy styl <3 Kapitalne są te dodatki :-) Chociaż ja bardziej czułabym się w stylu Gandalfa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też podoba Nazgul:D

      Usuń
    2. Taki lekko tajemniczy ;-) ale też fajny :-)

      ( Derweno mam nadzieję, że nie będziesz miała mi za złe jeśli „zrebloguję” Twój post- chociaż blogger nie ma takiej opcji)

      Usuń
    3. Oczywiście, że nie:) Dzięki:*

      Usuń
  2. Wpadłam, zachęcona postem drogiej zRYSIOwanej :) I widzę, że mój styl pokrywa się ze stylem moich ulubieńców :)) Bardzo ciekawy post, tak jak i zestaw, który sobie dobrałaś.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Elleno:-) Miło mi że tu zajrzałaś:-)
      Ja też nie potrzebowałam dodatkowych zakupów (prócz kolczyków) by skompletować Thorinowy zestaw, wiec elementy jego "stylu" gdzieś tam drzemały także w mojej szafie:-)

      Usuń
    2. Mnie również miło :) Cudownie jest trafiać w tolkienowskie zakątki. A zaglądać będę, już tu nawet znalazłam jakąś dłuższą opowieść ff :) (no i ten Bloom w etykietach :D)

      A te kolczyki dobrze się trzymają ucha? Bo tak teraz dojrzałam, że nie mają żadnego zapięcia.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Ta dłuższa opowieść to mój fanfick pisany na podstawie ekranizacji Hobbita Petera Jacksona.

      Kolczyki bardzo dobrze się trzymają, nie ma problemu, żeby zjeżdżały z ucha. Są z dosyć twardego metalu i szczerze mówiąc, żeby je założyć musiałam je najpierw trochę rozciąć nożyczkami.

      Usuń
  3. Czy to nie znamienne, że nie musiałaś specjalnie latać po sklepach i wydawać majątku na Thorinową stylistykę, a po prostu sięgnęłaś do szafy i - tadam! - strój gotowy? Zupełnie jakby król krasnoludów przez cały ten czas ukrywał się u Ciebie w szafie ;-) To chyba musi być jakiś znak ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu:)

      Jak napisałam odpowiedź dla Elleny, to właśnie sobie tak pomyślałam:)
      Thorin w mojej szafie.... *_*

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)