wtorek, 8 października 2013

Muzyka z "Lord of the Rings" i nie tylko, w wykonaniu skrzypaczki Lindsey Stiling / Music from "The Lord of the Rings" and not only, performed violin Lindsey Stiling /

Po prostu przepiękne!  / Simply wonderful!

"Lord of The Rings" Medley

Source



Poniżej kilka innych utworów wykonywanych przez Lindsey Stiling
/
Below are a few other songs performed by Lindsey Stiling

Skyrim - Lindsey Stirling & Peter Hollens

Source

Assassin's Creed III 


Elements - Lindsey Stirling (Dubstep Violin Original Song)

Source




6 komentarzy:

  1. A teraz posłucham sobie kolejnej muzyki proponowanej przez Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zauważyłam ostatnio, że coś bardzo muzycznie się zrobiło na moim blogu:P
    Chyba czas wstawić jakieś foty:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Twoje foty i już zacieram ręce aby je zobaczyć, ale również cieszę się, że pokazujesz mi ( i mam nadzieję, że inni też tak postrzegają) inną, czytaj bardzo ciekawą, muzykę.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że dzięki proponowanym przeze mnie utworom, ktoś może posłucha czegoś innego niż dotychczas, odkryje jakiś utwór, który go totalnie zakręci:)

      Usuń
    3. Jestem pewna, że tak jest ( patrząc chociażby na siebie) i mam nadzieję, że „czytacze” odezwą się i też to potwierdzą.

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)