wtorek, 8 października 2013

"Księżniczka" w "Ciszy"/ "Princess" in "Silence"

Po raz kolejny przekonałam się, że najfajniejsze piosenki można usłyszeć kiedy się prowadzi samochód:)
Once again, I convinced myself that the coolest songs you hear when you drive a car :)
Kilka dni temu usłyszałam piosenkę "Cisza" Kamila Bednarka:) 
A few days ago I heard the song "Silence" by Kamil Bednarek.

Dziś usłyszałam "Księżniczkę" Sylwii Grzeszczak. Od razu poczułam, że to "moja" piosenka. Od razu trafiła do mojego serca. 
Today I heard "Princess" by Sylwia Grzeszczak. I immediately felt that it was "my" song. Immediately the song came to my heart.






:)

2 komentarze:

  1. Przyznam się, że „Ciszę” K. Bednarka jakiś czas temu po raz pierwszy słyszałam w radiu będąc w pracy. I niemalże od razu swoim głosem i tą specyficzną aranżacją tej piosenki przeniósł mnie w inny świat… Bednarek ma niesamowity talent<3
    A druga piosenka jest dla mnie zupełnym odkryciem. I również „trafiła prosto do mego serca”.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka Kamila Bednarka jest taka do "pobujania się" jak regge:) I świetnie umila czas kiedy się stoi w korku (czytaj: nastraja pokojowo:P)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)