poniedziałek, 24 czerwca 2013

Moje fanvideo "Thorin memories... we will go home across the mountains" na blogu "zRysiowana ja" :)


Post na dziś miał być na zupełnie inny temat, jednak wydarzenia dnia dzisiejszego spowodowały u mnie zmianę "postowych" planów. 

Mianowicie dzisiejszy dzień przyniósł bardzo miłą niespodziankę.


Cieszę się bardzo, że dzięki uprzejmości Ani z "zRysiowana ja", która umieściła moje fanvideo w poście (24.06.2013) na swoim blogu, szersze grono fanów zarówno ekranizacji HOBBITA jak i samego Richarda Armitage może obejrzeć moją wizję wspomnień Thorina. 

Nadmienię, że w poście znajduję się również piękny fanvid autorstwa Tamarszek88, który zainspirowany jest mini serialem "Północ-Południe" produkcji BBC. Mnie osobiście podoba się strasznie:) 

Post, jak również blog Ani możecie obejrzeć tutaj.

Serdecznie zapraszam do oglądania:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)