piątek, 7 czerwca 2013

Rycerze, damy i refleksyjna muzyka

Przeszukując internet w poszukiwaniu jakiś klimatycznych favidów z jednym z moich ulubionych aktorów, natknęłam się na dwa fanvidea:

Pierwsze autorstwaJulietD001 :



Drugie autorstwaDominantaRus :



Oba fanvidea są piękne i wzruszające. 

Jednak dłużej zatrzymałam się przy drugim. A wszystko to za sprawą utworu "Sleeping Sun" autorstwa Nightwish. Idąc dalej tym tropem dotarłam do oficjalnego teledysku tego utworu:


Piękne i smutne jednocześnie.

2 komentarze:

  1. Szczególnym sentymentem i jakąś prawdziwą tkliwością darzę pierwszy filmik, który zamieściłam u Anki, kiedy pisałam komentarz o GoG w tamtym roku. Lubię takie klimaty, jakie wg mnie pasują do stanu ducha Guya z 3. serii. Tę cenię i naprawdę chyba uważam za najbardziej interesującą. Nightwish znalazłam w sieci właśnie i polubiłam dzięki RH z udziałem Richarda. Chyba tutaj zupełnie podzielam Twoje zauroczenie wybraną muzyką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że kompleksowo przeglądasz mojego bloga Kofiko:)

    Wiesz, jestem bardzo sentymentalna (chyba aż za bardzo) i zawsze lubiłam tego typu muzykę. Eteryczną, jakby mglistą, nawet czasem smutną.
    Do tego historia opowiedziana w fanvidach z tą muzyką w tle całkowicie do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)