czwartek, 23 stycznia 2014

Uwielbiam tę piosenkę - Josh Groban "Remember Me" / I love this song - Josh Groban "Remember Me"



Pamiętaj, wciąż będę tutaj,

Tak długo, jak długo zachowasz mnie w swojej pamięci.


Tak długo jak,

Wciąż mogę sięgnąć i dotknąć Cię,

Dotąd nigdy nie umrę


Jestem tą gwiazdą, która nie przestaje płonąć, tak jasno...

To ostatnie światło, przygasające we wschodzącym słońcu


Jestem tym jednym głosem w zimnym wietrze,

który szepcze.

I jeśli słuchasz, usłyszysz moje wołanie pośród nieba

Jestem z Tobą,
ilekroć opowiadasz
moją historię
Bo jestem wszystkim, czego dokonałem 


Pamiętaj, nigdy Cię nie opuszczę,

Jeśli tylko

Będziesz mnie pamiętać.


Remember, I will still be here, 

As long as you hold me, in your memory 



As long as, 
I still can reach out, and touch you, 
Then I will never die 



I am the one star that keeps burning, so brightly, 

It is the last light, to fade into the rising sun 


I am that one voice, in the cold wind, 
That whispers, 
And if you listen, you'll hear me call across the sky 


I'm with you,
Whenever you tell,
My story,
For I am all I've done 

Remember, I'll never leave you, 
If you will only, 
Remember me.





Ostatnio ta piosenka zaczęła mi się kojarzyć z Thorinem... 
This last song I began to associate with Thorin...







4 komentarze:

  1. Piękna jest ta piosenka Derweno:) Wprawdzie Josha Grobana odkryłam przy fanvideo z sir Guy’em w roli głównej ale ta piosenka idealnie wpasowuje się w postać Thorina. A ostatnie słowa tej piosenki są bardzo wzruszające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z moich ulubionych piosenek od wielu lat. Wcześniej wzruszałam się przy niej wspominając losy Achillesa i Bryzeidy z filmu Troja, ale teraz mając w głowie Thorina, nabrała ona dla mnie nowego znaczenia :)

      Usuń
  2. Droga autorko tego bloga i wy, jego czytelnicy, zaniepokoił mnie fakt że ostatnia jaka kol wiek aktywność pochodzi z marca. W ogóle ostatni post się wylądował a wraz z nim całe opowiadanie'Wyprawa pod Samotną Górę'. Ktoś tu jeszcze zagląda? Bardzo mi się podobało twoje opowiadanie, i cały rok czekałam na następną część. Ona w ogóle będzie? Czy coś się stało, i dlatego nie ma już następnych postów? Ostatni został opublikowany w styczniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam w poprzedniej mojej wypowiedzi wystąpił błąd miało być że ostatni post się wykasował

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)