poniedziałek, 29 lipca 2013

Coś o Smoku... / Something about Dragon


Tym razem podeszłam do tematu fanvideo z innej strony. Przyjemnie montuje się filmiki z krasnoludami, ale przecież "największe nieszczęście naszych czasów" cytując Bofura, także warte jest chwili uwagi. 



Zapraszam więc do krótkiego spotkania ze Smaugiem. 
This time we I approached fanvideo from another site. I like to make a video about the Dwarves, but "the greatest calamity of our age" referring to the words of Bofur, also worth the minute of attention.



I invite you to a meeting with Smaug.





3 komentarze:

  1. Pomimo, że to smoczysko ma piękne oczy ( jak złoto które ukradł), to jednak jest chodzącym, a właściwie latającym złem siejącym zgrozę i pustkę. I ten strach czuć w Twoim fanvidzie Derweno, chyba po części przez tą piosenkę. W każdym bądź razie podoba mi się Twoja praca i to bardzo. Czekam na kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje:-) bardzo lubie jak moment kiedy smok otiwera oko, no i ten warkot gdzies w tle... czekam z niecierpliwoscia na Smauga szczerze mowiac:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak ten moment wręcz wywołuje ciarki. Masz rację ten dźwięk jest niesamowity, to połączenie dźwięków jakie emituje smok z dźwiękiem spadających złotych monet a może jeszcze z czymś. Naprawdę ciekawa jestem jak to będzie brzmieć w kinie.

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)