piątek, 1 stycznia 2016

Trochę podsumowań i przemyśleń na Nowy Rok

Cieszę się że wróciłam do blogowania. To pierwsze co chcę tu napisać i w sumie  mogłoby być całym podsumowaniem końcówki minionego roku, ale... z tego wynika też kolejna rzecz, z której ciesze się, że się stała czyli kontynuacja fanficka "Wyprawa pod Samotną Górę". 
Była to niedokończona historia, która gdzieś tam zalegała nie tylko na dysku mojego laptopa, ale i w mojej świadomości. A wystarczyło odsłuchanie kilku piosenek, bym znów przypomniała sobie wszystko to, co zachwyciło mnie w Hobbicie i dało początek pisaniu fanficka i finalnie stało się źródłem weny do jego skończenia.

* * *
W Nowym Roku na pewno będę dalej pisała. Pytano mnie o kontynuację historii bohaterów "Wyprawy pod Samotną Górę". Wtedy nie byłam pewna, bo nie miałam pomysłu na fabułę, ale ostatnio pojawiło się w mojej głowie kilka koncepcji, z których z pewnością coś się wykluje i to będzie już ostateczne zakończenie historii Elainy.  Planuję również znów umieścić pierwszą część fanficka, która kiedyś była dostępna na moim blogu, bo również były o nią zapytania.

* * *
 Ostatnie posty miały głównie charakter literacki, ale chciałabym wrócić też do postów fotograficznych, które kiedyś dość często gościły na moim blogu. Z tym związany jest kolejny blogowy pomysł do zrealizowania w nowym roku, czyli przygotowanie materiału do posta analogicznego do tego o stylizacjach z Śródziemia, ale tym razem pochodzących z universum Wiedźmina.

  Być może napiszę również post o tym czym zajmuję się w wolnym czasie, gdy nie piszę, a co jest związane z moim hobby czyli rekonstrukcją historyczną. 

* * *




Życzę wszystkim odwiedzającym mój blog powodzenia w Nowym Roku :) 


5 komentarzy:

  1. Też się cieszę, że wróciłaś do blogowania Doroto.:-) Życzę Ci aby w tym Nowy Roku udało Ci się zrealizować Twoje plany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje postanowienia brzmią bardzo ciekawie. Już wcześniej zwróciłam uwagę na piękne zdjęcia, które w stawiała na bloga więc z przyjemnością pooglądam następne.
    Wszelkiego rodzaju opowiadania i fanficki zawsze będą mile widziane. :-) Chętnie przeczytam też jeszcze raz pierwszą część "Wyprawy pod Samotną Górę".
    Życzę Ci spełnienia marzeń i cierpliwości w tworzeniu wszelkiego rodzaju dzieł. Czy to literackich czy fotograficznych czy jeszcze całkiem innych. :-)
    - Dis

    OdpowiedzUsuń
  3. Doroto od Ciebie przyjmę wszystko :* Wchłonę i przesiąknę, hihihi ;) Podpinam się do słów przedmówczyń. Niech pióro lekkie Ci będzie a kreatywny umysł pełen pomysłów :* Bardzo intryguje mnie Twoje hobby i nie mogę doczekać się, aż nam o nim opowiesz/pokażesz :D
    PS. zostawiłam niespodziankę pod ostatnią "Samotną Górą" ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moemi :) "idę" się dłużej wypowiedzieć pod "Samotną Górą"
      (w tym momencie wyobraziłam sobie siebie pod bramą Ereboru wygłaszającą jakąś mowę i miny krasnoludów "pogięło ją?" XD )

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)