sobota, 23 kwietnia 2016

Thorin&Thranduil - kilka fanartów.


Źródło
Od jakiegoś czasu mam konto na Pintereście. Założyłam je głównie dlatego, że można tam znaleźć w dużej ilości ikonografie XIV i XV-wieczne, które są dla mnie źródłami wiedzy i inspiracjami do rekonstrukcji strojów historycznych. 
Ale skoro już wpadłam bezdenną studnię jaką jest Pinterest to nie mogłam przy okazji nie kliknąć "OBSERWUJ" na różne tablice z grafikami i zdjęciami Richarda Armitage i Hobbita.

Efektem tego za każdym razem podczas rutynowego przeglądania głównej tablicy. moja tablica ubogaca się o różne ciekawe grafiki ulubionego krasnoluda. W sumie nie tylko... Thranduil, jak się przekonałam to również niezłe źródło inspiracji dla fanów;)

Oto kilka szczególnie przeze mnie ulubionych grafik:

Gdyby filmowy Thorin spotkał Richarda?...
Wszak Thorin to nie Richard. Różnią się.
Ciekawe jakby wyglądała ich rozmowa. 

Źródło
Dom Barda. Thorin patrzy na kuszę na ratuszu Esgaroth. Znajoma koszula, I wzrok.
A jednak wszystko wygląda inaczej. 

Źródło
 "W Górze jest też coś czego ja pożądam.
Białe kamienie, klejnoty utkane z czystego światła..."

Źródło
"Ostatni raz podniósł oczy i spojrzał na masyw Samotnej Góry przed nim."
Źródło
Dwóch wielkich, tak różnych od siebie władców na jednej grafice.
To musiało się tu znaleźć. 

Źródło
"Nie ma i nie będzie króla pod Górą"
Źródło

"Do not speak to me of dragonfire! I know it's wrath and ruin..."
Źródło

Bardzo wymowna grafika.
Cień Góry i przekleństwo jej skarbu pada na każdego. 

Źródło

"Czy to wszystko warte było śmierci mych ludzi?"...
Źródło
Grafika autorstwa Evankart. Jak zwykle genialna. 
Źródło




6 komentarzy:

  1. Skąd ja to znam! Pinterest w niepojęty sposób pochłania czas! :-D
    Piękne grafiki. Najbardziej podoba mi się zdjęcie z Thorinem i Richardem na przeciwko siebie. :-)
    -Dis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Czasem aż boję się wpisywać interesujące mnie hasło, bo potem... eh sama wiesz :D
      Tak, ta fotka którą wybrałaś jest nietypowa i podziwiam pomysł zestawienia RA i Thorina, zwłaszcza, że wyszło to całkiem zgrabnie :)

      Usuń
  2. A mi podoba się klęczący Thorin na polu bitwy pod Samotną Górą :) Aż się łezka w oku kręci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka razy spotkałam się z fanartami o tej tematyce. Niechętnie je oglądam, ale niektóre (np ten) są warte uwagi :)

      Usuń
  3. Zaiste wybrałaś piękne fanarty Doroto! Rzecz jasne mnie najbardziej przyciągnęły te z Królem Spod Góry ;-) Ale na tym ostatnim Thranduil szczególnie pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio jakoś mam słabość do Thranduila :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)