sobota, 19 listopada 2016

Muzyczni ulubieńcy #9

Przychodzę dziś do Was z przepiękną muzyką wytwórni Two Steps From Hell. Dzieliłam się Wami już ich "Heart of Courage", przy okazji publikacji II części fanficka "Wyprawa pod Samotną Górę", więc temat już jest niejako rozpoczęty :)


źródło; Pinterest
Sama wytwórnia zajmuje się głównie produkcją muzyki do zwiastunów filmowych i tych promujących gry komputerowe (mój najulubieńszy trailer trzeciego Wiedźmina ma właśnie podkład muzyczny od TSFH). 

Nie wiem jak oni to robią, ale ich muzyka to jest czysta moc, emocje i piękno. Którego utworu by nie posłuchać, wbija w fotel. 
Ostatnio udało mi się poznać kolejny ich utwór, czyli "Star Sky". Pochodzi z albumu "Battlecry" i jest to dziewiąta płyta z muzyką tej wytwórni. Przesłucham całość i ma on swoje perełki, ale "Star Sky' jest według mnie najpiękniejszy. 


Zapraszam - przed Wami prawie 6 minut magii :)



https://www.youtube.com/watch?v=YiiHfOAG2Hk





11 komentarzy:

  1. OOOOOO!!! Two Steps From Hell, uwielbiam <3 <3 <3 :D
    Ale czy jesteś pewna, że chodzi właśnie o ten trailer, który podlinkowałaś? Bo ta piosenka "Pamiętna noc" w wersji angielskiej i potem smyczki jest skomponowana przez Marcina Przybyłowicza w całości :) ale trailer do Serc z Kamienia- Wiedźmin 3 to właśnie Two Steps From Hell- None Shall Live (właśnie z krążka "Battlecry") :D
    Trailer (dokładnie od czasu 1.21 zaczyna się ten utwór):

    https://www.youtube.com/watch?v=I_iGX4z41wM

    a tu całość:
    https://www.youtube.com/watch?v=TGg8BiKVZWc

    No a utworek, który tu wysłałaś jest SUUUPEEER *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jestem :) Chodzi mi o to co zaczyna się od 2:12 w trailerze. To jest fragment z utworu "Hole the Sun".
    https://www.youtube.com/watch?v=zdAdT29KooM
    tutaj od 2:20.

    Przyznaję, że nie oglądałam tego twojego trailera wcześniej. Ale klimat jest mega, coś jakbym oglądała zapowiedź kolejnej częście "Oceans Eleven" XD No i TSFH robi całą robotę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaaaa, faktycznie :D No nie, Two Steps from Hell i Thomas Bergersen do tego utworu musiał inspirować się Persivalem :P :P :P bo brzi iście po słowiańsku :P

      Usuń
    2. Mówię o utworze Hole the Sun ;)

      Usuń
    3. Tak, masz rację. Ja w sumie też myślałam, że całość jest od Przybyłowicza, do momentu kiedy stwierdziłam, że chcę mieć ten utwór do posłuchania w całości. I trochę się zdziwiłam, że wzięli muzykę od zewnętrznej wytwórni. No ale cóż ;)

      Usuń
    4. Pierwszy trailer i tzw. launch trailer do Krwi i Wina Redzi zrobili ze swoją muzyką a reszta dodatków zwiazana z promocją Wiedzmina 3 już była z myzką z od kogoś innego, a szkoda :)))

      Teraz jest test gry od Redów- Gwint. Pełna wersja ma wyjść na wiosne. Ja oglądam na YT jak ludzie sobie testują i Marcin Przybyłowicz wraz z Persivalem popisali się kilkoma nowymi, fajnymi utworami. W ogóle gra jest super i chyba sobie ją kupię :D

      Trailery do Hobbitów też były z muzyką od kogoś innego. M. in Audiomachine i Two Steps from Hell :)))

      Usuń
  3. No proszę! Wiele razy słuchałam ich muzyki. Jest naprawdę piękna! Czasami spędzałam ponad godzinę na przesłuchiwaniu ich ścieżek dźwiękowych. Często zdarza mi się puścić właśnie taką długą składankę kiedy mam coś do zrobienia. Lepiej mi się pracuje przy włączonej muzyce. :-)
    -Dis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak robię :) Odpalam składankę i np sprzątam czy gotuję :) Ciało jest na Ziemi, ale duch... uuuuu to podróżuje między światami :P

      Usuń
  4. Dokładnie! :-) Czasami nawet pomiędzy bardzo dalekimi światami ;-)
    -Dis

    OdpowiedzUsuń
  5. No dobra, to ja Wam o czymś powiem skoro rozmawiamy o podróżach :P ja ostatnio jak sprzątałam, to słuchałam sobie soundtracku uwaga do....Ogniem i Mieczem Krzesimira Dębskiego :D i przepraszam za wyrażenie ale jest zajebisty! :D Nie wiem coś mnie natchnęło po tekście o husarii, który przeczytałam na ciekawostach historycznych :P i kurcze przeniosłam się do 17sto wiecznej, niespokojnej Polski :P "Pieśń Jana" i "Husaria ginie" są moimi faworytami z krążka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Mam gdzieś kasetę so magnetofonu z tym soundtrackiem :D Dawno go nie słuchałam, ale w pamięci utkwiła mi najbardziej Dumka Bohuna :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)