niedziela, 11 grudnia 2016

Post ładujący bateR(A)ie... i sprawdzający czujność ;)


Od dłuższego czasu kiełkowała we mnie coraz większa ochota na wpuszczenie tu odrobiny "rysiowości", na odkurzenie starych wspomnień, dawnych uczuć. 

źródło: Pinterest
Szalę przepełnił seans "Alicja po drugiej stronie lustra", król Oleron i sen jaki wyśniłam kilka dni temu (żal, bo nie pamiętam treści, jedynie obecność mojego ulubionego aktora i to, że miał ciemne garniturowe spodnie i błękitną koszulę lekko rozpiętą pod szyją, z rękawami podwiniętymi na przedramionach). 

Ale dość moich wynurzeń. Miało być zrysiowanie bloga, a więc do dzieła. 

Nie byłabym sobą, gdyby go tu nie było.... :P












I na koniec coś co kojarzy mi się bardzo mocno z Richardem. Jeden z pierwszych fanvideo jakie obejrzałam. Klip zmontowany prze
z TatyanaOracle z kadrów pierwszego "Hobbita" z muzyką Two Steps From Hell. 

"Thorin Oakenshield - Heart of Courage"



Jako, że ten post opiewa głównie o Richardzie, jako puentę pozwolę sobie wykorzystać pewien mem:






P.S. Jak tam wasza czujność? ;) 
_____________________________________
Wszystkie wykorzystane zdjęcia pochodzą z Pinterest.com









11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Szczególnie podoba mi się czwarte od góry (ten czarno-biały portret na którym R.A uśmiecha się półgębkiem:-)
    Jeśli chodzi o czynność :-D to bez najmniejszego kłamu mówię, że zaglądam tu prawie codziennie i z niecierpliwością czekam na kolejne posty ;-)
    -Dis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy której ze zdjęć nie wydało ci się inne od pozostałych? :P
      Moim ulubionym z tego zestawienia jest 9 w kolejności, to jak Ryś opiera się głową o drewniana barierke (?) za nim.

      Usuń
  2. Też ładne. Ale nie oszukujmy się, wszystkie są piękne :-) Chmm, czy któreś wydaje mi się inne? A powinno? :-D Na jednym jest nasz drogi dostojny Thorin :-D
    -Dis

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, czyli dobrze mi się wydawało! :-D
    -Dis

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio tak przegladałam zdjęcia Hugh i jakoś rzuciło mi się w oczy posobienstwo do RA i stąd ten mały żarcik z mojen strony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie nie byłam pewna. :-)Coś mi się nie zgadzało w tym zdjęciu :-D
    -Dis

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Dorotko za odkurzenie wspomnień, jak to pięknie nazwałaś. Całkiem fajnych wspomnień dodam, nawet jeśli niezbyt lubię zdjęcia pani Sarah Dunn. Za to absolutnie uwielbiam zdjęcia Roberta Ascrofta (pierwsze i piąte za zamieszczonych tutaj) <3

    Gdy zobaczyłam zdjęcia Hugh Jackmana pierwszą moją myślą było, że zapewne blogger sprawił Ci psikusa. ;-)

    I bardzo dziękuję za przypomnienie „Heart of Courage” z Thorinem. Utwór ten co chwila wykorzystywany jest do różnych komercyjnych projektów, pamiętam że korzystano podczas EURO, jak i w reklamie samochodu ale za każdym razem kiedy go słyszę mam przed oczami Thorina, co zapewne jest sprawką tego widea.

    A i jeszcze jedno, absolutnie podpisuję się pod zamieszczonym przez Ciebie memem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psikus był jedynie z mojej strony i to poczyniony z premedytacją :P

      Mam dokładnie takie same odczucia co do tego utworu. Już zawsze będę kojarzyła go z Thorinem.

      Mem jest bardzo trafiony :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)