czwartek, 15 października 2015

Król nie żyje. Niech żyje król! - jedna z dodatkowych scen z filmu "Hobbit - Bitwa Pięciu Armii". / The King is dead. Long live the king! - One of the extended scenes from the film "The Hobbit - The Battle of Five Armies".

Długo czekałam, żeby zobaczyć ten moment w filmie. Z drugiej strony jednak nie chciałam tego widzieć, bo to jest bardzo smutne...
Twórcom udało się odtworzyć ciężki nastrój pogrzebu. Jestem pod wrażeniem. 
I waited a long time to see this moment in the film. On the other hand, I did not want to see it, because it is very sad ...
The creators were able to reproduce the heavy mood of the funeral. I'm impressed.


mój screen/ my screen
Poniżej zdjęcia link to filmiku, udostępnionego na Facebooku przez turecki fanpage Władcy Pierścieni.Here are the photos link to the film, shared on Facebook by Turkish fanpage Lord of the Rings.
https://www.facebook.com/lotrhu/videos/733215783489900/



Na koniec Dain jako nowy Król pod Górą.
At the end Dain as the new King Under the Mountain.



mój screen/ my screen

10 komentarzy:

  1. Przyznam, że niełatwo patrzy się na te sceny. I jeszcze nie wiem czy zakupię rozszerzoną wersję….

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj pokazałam mojej mamie to aż westchnęła. Film filmem, ale mimo wszystko oczy się szklą.
      Ja planuję zakupić. Jestem ciekawa co jeszcze tam pan Jackson postępnie powycinał :P

      Usuń
    2. Jak znam siebie to pewnie też kupię. :D Choć mam wrażenie, że zanim się to u nas pojawi wszystko będzie już pokazane w necie.

      Usuń
    3. Na pewno, ale zawsze to lepiej wygląda w całości z filmem, niż we fragmentach. :) np ten tutaj, nie lepiej się poryczec kompleksowo od samego początku jak Thorin odchodzi niż uronić łezkę na 2 minutkach? :P

      Usuń
    4. Masz rację. Poza tym, jakby na to nie spojrzeć ten fragment jest wyrwany z kontekstu, zatem przy całości będzie potrzebna cała paczka chusteczek :-)

      Usuń
    5. Przypomniało mi się jak w trakcie oczekiwania na ostanią część trylogii zastanawiałyśmy się czy będą rozdawać chusteczki przed wejściem do kina ;)

      Usuń
    6. Hmmm....oczekiwanie to były piękne czasy. :-)
      I niestety nie rozdawali chusteczek, w każdym razie nie w kinie w moim mieście ;-)

      Usuń
  2. Thorin prezentował się o wiele wspanialej niż Dain.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Anonimowa. Tym bardziej żal, że zginął i nie możemy oglądać go w pełnej krasie na tronie Ereboru.

      Usuń
  3. Dokładnie. Nigdy nie lubiłam Daina właśnie dla tego, że zajął miejsce Thorina.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)