czwartek, 17 grudnia 2015

Kolejny mix Śródziemia z Wiedźminem ;)



Genialna grafika przedstawiająca Richarda Armitage, znaleziona przez Pinteresta.

Tak patrzę, patrzę i wiecie co? Wypisz, wymaluj Vilgefortz z Roggeveen

source/źródło

Dla tych którzy nie kojarzą postaci. Vilgefortz był bardzo potężnym czarnoksiężnikiem w Sadze Sapkowskiego. 
Pozwolę sobie zacytować fragment opisujący Vilgefortza:

"Zwróć uwagę na mężczyznę, który jej towarzyszy. To Vilgefortz z Roggeveen. Ten rzeczywiście jest młody. Ale nieprawdopodobnie utalentowany.
Określenie „młody", jak wiedział Geralt, obejmowało wśród czarodziejów wiek do stu lat włącznie. Vilgefortz wyglądał na trzydzieści pięć. Był wysoki i dobrze zbudo­wany (...). Był też diablo przystojny" 

"Vilgefortz z Roggeveen, czarodziej o imponującej postawie, o szlachet­nych i pięknych rysach, o szczerym i uczciwym głosie. Geralt wiedział, że po tak wyglądających ludziach można się spodziewać wszystkiego."
 Oba cytaty pochodzą z tomu "Czas Pogardy"


2 komentarze:

  1. No nie...bardzo podobnie sobie wyobrażałam tę postać podczas czytania ;) Hmmm, uważam, że lepiej pasuje na Vilgefortz'a niż Geralta, jak myślisz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie Vilgefortza sobie nie wyobrażałam, nie skupiałam na nim uwagi szczególnie :P Ale podzielam Twoją opinię - Richard lepiej pasuje do tej postaci niż do Geralta. Na wiedźmina ma za delikatne rysy. Ale do czarodzieja pasuje idealnie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)