środa, 1 lutego 2017

Kilka słów o blogowych planach w roku 2017.

 Witajcie! :)

Czytam sobie poprzednie podsumowanie z zeszłego roku...
 i już widzę, że pierwsze co sobie  założyłam to zakończenie historii Elainy. No i nie udało mi się zrealizować tego zamiaru... :(  
Planowałam również publikację większej ilości postów fotograficznych. Pojawiło się ich kilka więc, myślę, że można uznać to za zrealizowany punkt. 
W zeszłym roku chciałam również zamieścić post przybliżający moje hobby, czyli rekonstrukcję historyczną. Z tego co pamiętam pojawił się on przed wakacjami, więc to też odhaczam ;)

Idąc dalej należy wspomnieć o "nadwyżce" czyli projektach, o których nie wspominałam w styczniu, ale wpadłam na nie w ciągu roku i z powodzeniem je opublikowałam. Mam tu na myśli przede wszystkim fanfick "Rzecz o przypadkach z Lasu Sherwood" i cykl "Muzyczni ulubieńcy". Fanfick o Guy'u z Gisborne od jakiegoś czasu chodził mi po głowie i cieszę się, że udało mi się go napisać.  Cykl "Muzyczni ulubieńcy" będzie kontynuowany, bo mam już kilka kolejnych ciekawych utworów, którymi chciałabym się z Wami podzielić. 

***

Dobrze, a teraz przejdźmy do meritum, czyli do planów na bieżący rok :) 
Na chwilę obecną mam w głowie dwa projekty. Będą dosyć obszerne, jeśli chodzi o czas poświęcony na ich przygotowanie. Oba tyczą się "Wyprawy pod Samotną Górę". Pierwszy to jak się zapewne domyślacie epilog mojego fanficka o przygodach Elainy. A drugi? Hmmmm... to dość śmiały plan, a mianowicie cosplay Elainy. Nie ukrywam, że będzie to wyzwanie, ale z drugiej strony przygotowania jakie już poczyniłam w kierunku realizacji cosplay'u dają nadzieję, że znajdzie on pozytywny i satysfakcjonujący mnie (i mam nadzieję Was) finał. 

Dajcie znać co myślicie o projekcie "Cosplay" ;) 








14 komentarzy:

  1. Muzyczni ulubieńcy koniecznie kontynuuj :D
    Epilog o Elainie- cudownie! <3
    Projekt cosplay- fantastyczny! :D Elaina w wydaniu 1 do 1, super :D moim ulubionym cosplayerem jest Maul Cosplay- najlepszy Geralt w wydaniu 1 do 1 jakiego widziałam :D głównie naśladuje męskich bohaterów z gier ;)

    PS. Przecudna grafika na koniec posta. Widzę tam Cieb, ekhm, to znaczy widzę tam Elaine ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Maul Cosplay to też mój ulubiony cosplayer, który robi Geralta :) Dziś wstawił na swój profil fb, krótki filmik w którym jako Geralt spuszcza łomot jakiemu badguy'owi :P Robi wrażenie nie powiem :)

      Hihi to faktycznie jestem ja, choć starałam się jak najbardziej rozmyć tę fotkę :P XD Cóż tajemnica się wydała. XD

      Usuń
    2. Zerknęłam sobie na ten filmik ;) on chyba musi trenować jakieś sztuki walki, bo dobrze wygląda kiedy porusza się z mieczem. Wcale nie wygląda to sztucznie ;)

      Hehe grafika wybornie Ci wyszła ;D

      Muszę się czymś pochwalić, bo sama nie mogę w to uwierzyć :P wygrałam konkurs na zaklęcie Jagi, Legend Polskich :))

      Usuń
    3. Dosyć dużo ćwiczył do tego filmiku z tego co wiem :)

      XD

      Naprawdę? Super, bardzo się cieszę i gratuluję :* A pochwalisz się rymem? :)

      Usuń
  2. Wiatr, zamieć, krucza eskorta
    zaraz wszyscy pójdziecie do czorta.
    Anyż, goździk, pióro kogucie
    prześlijcie ode mnie pozdrowienia Borucie.

    xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialne :D <3 mam nadzieje ze usłyszymy to w kolejnym odcinku Legend gdzie pojawi się Jaguś :D

      Usuń
    2. Hehe, fajnie by było ;)) ale w tym konkursie chodziło o wymyślenie zaklęcia do dymku komiksowego, które wypowiada Jaga :)) Wybrali 5 najlepszych ;))

      Usuń
    3. Ale kto wie, może chociaż się tym zainspirują :) Rym jest naprawdę super :)
      Btw, sam motyw takich rymowanych zaklęć jest genialny :)

      Usuń
  3. Bardzo ie cieszę, że wciąż masz w głowie wiele ciekawych pomysłów. Jeśli o mnie chodzi to zaglądam tu prawie codziennie. :-) Nie mogę się już doczekać ciągu dalszego Twojej historii. Pomył z Cosplay' em jest fantastyczny! Jestem ogromnie ciekawa jaki będzie efekt!
    Życzę Ci kolejnych pomysłów, nieustępującej weny i wielu inspiracji na kolejny rok!
    A jeśli chodzi o rekonstrukcje to ja zawsze chętnie, zważywszy na to, że od jakiegoś czasu też się w to bawię ;-)
    -Dis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zapewne taki jak twoje życzeniom ciągle mam kolejne pomysły :D
      Naprawdę zajęłaś się rekonstrukcją? A jaki wiek? :)

      Usuń
  4. Jakoś tak wyszło. :-) Chodziło mi głównie o naukę szermierki. Okazało się, że grupa, która mnie zainteresowała, to grupa rekonstrukcyjna ( XVII wiek). Fantastyczna zabawa! :-)
    -Di

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba okres tzw Polski Sarmackiej? A jaką bronią uczysz się władać? :) Szablą?

      Usuń
  5. Trzymam kciuki za Twoje bardzo ambitne plany. I po cichu liczę, że podzielisz się swoim hobby czyli, że pojawią się posty dotyczące rekonstrukcji historycznej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłeś. Zapraszam ponownie :)